fredag 25 februari 2011

skolan

sitter i skolan och har absolut ingenting att göra!
hade tänkt åka hem nu före sista lektionen, eftersom det känns lite onödigt att sitta här i skolan på min håltimme och bara ha en lektion kvar före man har sportlov på riktigt!
men eftersom jag inte slipper hem på något sätt är det väl bara att försöka göra det bästa av saken - bara sitta och ta det lugnt och lyssna på musik, ska se om man skulle hitta något program att kolla på så tiden skulle gå snabbare.

hittills har dagen varit både plus och minus:
började med att skriva ett oerhört svårt matematikprov, och då menar jag verkligen jätte svår. det är nästan så jag tror att jag hamnar på omtagningarna, men det är ett senare problem. och efter att jag nu har fått ut både kemi och finska provet så bryr jag mig inte direkt om det skulle komma ett lägre vitsord i matematikkursen. eftersom det gick oväntat bra i de proven , 9 och 7.
och finska lektionen blev annars också lugn, eftersom jag och sex andra fick fara och lägga broschyr i massor med kuverter som ska sändas ut till årets nior här i nejden. "reklam för PG", ungefär.

bara två perioder till!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar