söndag 27 februari 2011

tomorrow is the day

kollade just på ett spännande skidlopp. trodde verkligen att Hellner skulle ta hem segern en stund, men stackarn var helt slut. och eftersom Heikkinen inte orkade hänga med blev det automatiskt att man hoppades att en svensk skulle ta hem segern. konstigt, men sant!
men norrmannen fick ju sitt guld nudå till sist - nöjd och belåten på hemmaplan... fatta vilken känsla ändå.

nog talat om VM, imorgon bär det av till Vuokatti. har inte direkt någon feeelis för det just nu, men den kommer väl fram när jag börjar söka fram mitt snowboard.
och på resten av sportlovet har jag ingen aning om vad jag ska börja hitta på. det blir väl bara som vanligt att man ligger och sover dagarna i ändan, men det har jag verkligen ingen lust för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar