lördag 26 februari 2011

noll grader

vaknade vid halv ett imorse, och seriöst skulle jag bara ha velat ligga kvar i sängen hela dagen. bara ligga där och njuta av ledigheten, men det lär man nog hinna resten av lovet.
gissa om jag blev glad sen när jag märkte att det var noll grader där ute - det betyder bara att sommaren närmar sig sakta men säkert. men hur som helst skulle jag nog gärna ha några toppendagar nu på sportlovet med ljusblå himmel, sen får nog snön gärna smälta bort.

idag tänker jag endast göra ett par få saker; kanske sortera mina skolpapper så jag har det gjort, ta en promenad och bara ta det lugnt typ. sen syns det vad som händer ikväll.
gårkvällen blev iaf ganska lyckad, först kolla jag och söt en film hemma hos mig... efter det så for vi mot solhaga där tjejerna var och senare kom även resten dit.
eftersom vi allihopa kollade på lite minnen bilder och filmer igår, så kommer två bilder från nyår 09-10 här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar