torsdag 24 februari 2011

andas ut

nu kan jag verkligen andas ut efter att ha lämnat in hälsa arbetet, som jag oskämtat höll på med hela gårkvällen - sex timmar!
det kanske förklarar en del varför jag inte slängde in ett inlägg här igår. och vid åttatiden när alex kom dit och "hjälpte" så blev det nog ganska snabbt ett slut på arbetet. eller istället för att hjälpa mig höll han på och gav mig "råd" från hälsaboken, eftersom han tyckte att jag stressade för mycket.

hur som helst så kan jag bara säga att det bokstavligen sög imorse när jag vaknade och trodde att det var fredag, men det var väl ändå bara att stiga upp och komma sig iväg till skolan. och här sitter jag nu och ska snart dra iväg på gymnastiken - zumba. hoppas verkligen det passet får mig på bättre humör, för nu just skulle jag helst bara ligga hemma och slöa.


lånade en bild från c's facebook, men på måndag får jag iaf härja lös med några av de där! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar