söndag 13 februari 2011

söndags mys

gårkvällen spenderades först vid kyrkan där det var kvällssammankomst, efter det blev det bilgrillen och helkötts hamburgare och coca-cola, senare for vi till alex och satt där och bara tog det lugnt typ och pratade, sen till sist hem till mitt och kolla film. trött som jag tydligen var somnade jag och var nästan för första gången tröttare än alex. haha, han brukar nämligen nästan alltid vara tröttare än mig på kvällarna.

och i morse vaknar man upp till ännu en solig dag, men termometern visade på -27 grader. vilket betyder att jag endast kommer att sitta inne och mysa för mig själv. nog hittar jag väl något program jag kan se på annars vet jag ju att provveckan närmar sig, och det finns nog en hel del som behöver läsas på, trevligt.

tänker absolut inte klaga eller gnälla, men tänk om det var 27 grader istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar