fredag 4 februari 2011

fredag

Timotej.jpg
timotej
och en johanna som stressar. efter att jag kom hem från skolan har jag funderat runt med vännerna om bowlingen som vi hade planerat in för ikväll, men när man då väl ringer och ska boka visar det sig att det bara fanns två banor. varför kan de inte ställa om det på deras webbsida då också och informera om att en del av deras banor är sönder och att de inte alls är lediga, tack för den!


men en positiv sak är i alla fall att svaren på blodproven har kommit. och jag trodde faktiskt att jag hade reagerat på någon frukt typ eller bara någon matprodukt. men det som jag inte riktigt tål nu då är bland annat damm, björk, hund, katt och timotej. och björken och damm var som värst, så det blir att börja storstäda för fullt nu då, haha.

timotej. hade ingen aning om var det var när mamma berättade för mig att jag var allergisk för det. så jag sökte upp det på wikipedia och tydligen så var det ett av de allmännaste ängsgräsen i nästan hela europa... alltid ska man bli lite mera allmänbildad ;)

4 kommentarer:

  1. Jag e ju å allergisk fö timotej å lite för damm å ;) haha :D

    SvaraRadera
  2. kusligt, du kanske ha smitta mej ;s

    SvaraRadera
  3. va skööönt att di fick reda på e, så böv du int funder på he namejr ! :D ha e så braa ihelg :D
    // Miili

    SvaraRadera
  4. jaa, he e noo he! :) jootack, och det ska du å haa! =D

    SvaraRadera