onsdag 12 november 2014

det börjar lugna ner sig

början av denna vecka har minsann varit hektisk och jag har haft en känsla av att jag kommer kvävas av allt som ska göras. men jag får skylla mig själv för att jag för några veckor sedan valde att anmäla mig till två kurser via öppna universitetet(som båda dessutom visade sig ha tentamen som examinationsform). i helg hade jag faktiskt den andra(och sista) kursen och morgondagens självstudiedag är mer än välkommen eftersom det känns som om jag har gått runt på högvarv tillräckligt länge nu. morgondagens självstudieuppgift är nästan klar, bara lite finslipning hos en klasskompis från morgon imorgon och det är istället morgondagens tentamen som kommer vara i fokus nu en del av kvällen och morgondagen.

noggrann information här, men den senaste tiden har det verkligen varit timplanering i allra högsta grad känns det som. ser verkligen fram emot den lediga helgen.

i brist på andra bilder bjuder jag på en av favoriterna från bröllops porträttfotograferingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar