torsdag 13 november 2014

TORSDAG

dagens självstudieuppgift är nu inskickad och det kändes helt okej att redan halv elva konstatera att jag i princip är ledig resten av dagen("bara" en tentamen ikväll). krafterna börjar verkligen(!!!) gå på det sista och jag får bara hoppas att jag kan koncentrera mig senare idag när jag skriver tenten. imorgon har jag skola enda till klockan fyra, men efter det kommer jag minsann ta helg och bara njuta av att vara ledig.

nu ska jag ta på mig varmare kläder och gå till bibban för att lämna tillbaka några böcker, detta bara för att komma mig ut också. jag gör seriöst nästan ingenting åt min kondition och hälsa, men vad ska jag börja med? gym intresserar mig inte, löpturer intresserar mig inte osv. dessutom har jag ingen motivation heller. man borde väl också ha något mål med träning, men hittills inte hittat ett tillräckligt motiverande mål i och med att det alltid slutar på samma sätt; att jag bara är inne i lägenheten och 'mårar åpåå'. hejbara, här har vi ett aktivt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar